Reklamacje i zwroty

Poniżej znajdują się szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Zasady obowiązują od daty zakupu. Sprawdź, czy któreś z nich dotyczą Ciebie i czy przedmiot (y) są objęte naszą 30 dniową polityką zwrotów.

 

Następujące powody są objęte naszą pełną 30 dniową polityką zwrotów. (Soufeel jest odpowiedzialny za opłaty zwrotu produktu- koszt wysyłki).

  • Wysłaliśmy złe zamówienie lub przedmiot, otrzymałeś uszkodzone przedmioty lub jakość otrzymanych produktów jest wadliwa.
  • Otrzymałeś zdjęcie na produkcie odmienne od tego, które wysłałeś.
  • Farba odpryskuje, kryształy odpadają, itp. (Wymieniamy uszkodzony przedmiot na taki sam lub inny o mniejszej wartości).

 

Następujące powody są objęte naszą 30-dniową umową w ogarniczonym zakresie. (Klient jest odpowiedzialny za zwrot produktu - Soufeel nie zwraca żadnych opłat za wysyłkę).

  • Wybrałeś nieodpowiedni rozmiar bransoletki lub pierścionka (ów).
  • Osobiste Powody wynikające ze zmiany zdania, pomysłu, osobistego gustu itp.
  • Spersonalizowane przedmioty są jedyne w swoim rodzaju, nie można ich zwrócić, chyba że są uszkodzone lub posiadają wadę.

 

Następujące powody NIE są objęte naszą 30-dniową polityką zwrotów i nie ponosimy odpowiedzialności za te problemy.

  • Produkty są narażone na działanie substancji żrących lub chemikaliów. Narażenie na ostre chemikalia może zmienić wygląd Twojego produktu Soufeel. Te chemikalia obejmują, ale nie wyłączają: płyn do polerowania srebra, noszenie przedmiotów na- basenie, w saunie lub w spa. Utleniające srebro łatwo ulega uszkodzeniu.
  • Produkty są uszkodzone wskutek niewłaściwego użytkowania, niewłaściwego obchodzenia się lub złej konserwacji.
  • Srebro narażone jest na utlenianie, wraz z upływem czasu mogą pojawić się na biżuterii czarne plamki, aby je usunąć należy wyczyścić biżuterię szmatka do polerowania srebra. W ten sposób przywrócisz biżuterii jej pierwotny wygląd.

 

Dla zegarków

  • 365-dniowa gwarancja TYLKO obejmuje elementy mechaniczne ruchu zegarka. Podczas gdy pozostałe części zegarka objęte są naszą 30-dniową polityką zwrotu.
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych, w naszej opinii, przez manipulowanie lub otwieranie zegarka lub inne niż normalne użytkowanie lub wady lub uszkodzenia wynikające z napraw wykonanych w inny sposób niż przez autoryzowany punkt serwisowy.
  • Wszystkie gwarancje nie mają zastosowania do uszkodzeń spowodowanych, w naszej opinii, przez niewłaściwe użycie przez klientów, w tym, ale nie ograniczając się do noszenia zegarka podczas kąpieli, w saunie, pływania, nurkowania z rurką, pracy związanej z wodą i wędkowania.

 

Procedura zwrotu:

  • Prześlij zgłoszenie do pomocy technicznej i dołącz wyraźne zdjęcia przedmiotów pokazujących problem z jakością na email bok@soufeel.pl. Prosimy o dostarczenie również faktury zakupu.
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez nasz zespół obsługi klienta.
  • Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Otrzymasz powiadomienie e-mailem po przetworzeniu zwrotu. Należy pamiętać, że przetwarzanie płatności jest poza naszą kontrolą i może potrwać do 7-10 dni roboczych, aby środki zostały zaksięgowane na koncie używanym podczas realizacji transakcji.

Postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej:

  • Zwracane przedmioty powinny być nowe i nie noszone. Powinny być przechowywane w oryginalnym opakowaniu, w którym je otrzymałeś.
  • Skontaktuj się z jednym z naszych przedstawicieli obsługi klienta, aby poprosić o autoryzację zwrotu i instrukcje dotyczące zwrotu.

POLITYKA ANULOWANIA ZAMÓWIENIA

  • Po złożeniu zamówienia natychmiast rozpoczniemy produkcję spersonalizowanych przedmiotów. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za przedmioty spersonalizowane, jeśli nie posiadają one wad.
  • Soufeel.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w tych zasadach w dowolnym czasie. Powiadomienie o wszelkich zmianach zostanie opublikowane na tej stronie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące anulowania lub jakiejkolwiek innej naszej polityki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl